işte benim stilim Şilan - Sinem

1 Mayıs 2015 Cuma


Evet Dostlarım bende gördüm Fragmanı. Şilan Sinem'den özür diliyor. Artık Sinem özrü kabul edermi bilmiyorum ama yinede özür dilemekte bir erdemliktir. BİRDE ŞÖYLE DÜŞÜNELİM, İZLEYİCİNİN BİRİ ÇARŞAMBA GÜNÜ İBS YAYININI İZLEDİ, SONRADA BUGÜN İZLEYEMEDİ. O ÖZÜR NEYE YARARKİ. BİRÇOK İZLEYİCİ EĞER BUGÜNKÜ YAYINI İZLEMESSE HALA SİNEM'İ ŞİLAN'IN ÖZEL HAYATINI BAŞKALARINA ANLATMAKLA SUÇLAYACAK.... Bu benim kendi düşüncem, Şilan'ın bir bölümde yine Sinem'den özür dilemesi lazım... AMA ŞUDA BİR GERÇEK Kİ SİNEM KENDİNİ SAVUNAMIYOR. SÜREKLİ KAZIKLANIYOR. ARTIK BENDE YAVAŞ YAVAŞ SİNEM'İN DİĞER KIZLAR TARAFINDAN KISKANILMAYA BAŞLANDIĞINI DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM. SANKİ SİNEM'İ İLERİSİ İÇİN KENDİLERİNE RAKİP YANİ TEHDİT ve BU YÜZDEN DE ELEMEYİ YADA DİSKALİFİYE ETTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORLAR. Tabi bu benim kendi düşüncem, belkide saçma düşünüyorum, başkaları ne düşünür bilemeyecem... NEYSE GELELİM SİMOŞA, BUGÜN O GİYDİĞİ HER NEYSE BAYILDIM. SİMA EMİN ADIMLARLA BİRİNCİLİĞE GİDİYOR ve ÇOĞU YARIŞMACININ TEHDİT OLARAK GÖRÜP SALDIRDIĞI, KAZIKLADIĞI yada İFTİRA ATTIĞI SİNEM'İN ÜSTÜNE GİTMİYOR... ÇÜNKÜ SİMA KİMSEYİ KENDİNE RAKİP GÖRMÜYOR. 17 YAŞINDA OLMASINA RAĞMEN KENDİNE GÜVENİ TAM GÖRÜNÜYOR... Buda benim Sima ile ilgili kendi düşüncem...!!!
Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.