İşte Benim Stilim 01.05.2015 1 Mayıs Eleme Gecesi

1 Mayıs 2015 Cuma



Bugün günlerden eleme gecesi ve işte benim stilim de kavga üzerine kavga oluyor işte benim stilimde bugün elenecek olan ismi daha önce fısıltı gazetelerinden sitemizden paylaşmıştık bu elbette bildiğiniz malum instagram hesabından duyduğumuz haberdir, işte benim stilim 1 mayıs eleme gecesinde elenecek olan elçinin hakkında yapılan haberler ve bir çok karışık olaydan sonra tokat yiyen ünlü jüri üyesini bu akşam ekranda görüp göremiyeceğimiz elbette soru işareti fakat işte benim stilim eleme gecesinde göreceğimiz videoyu akşam ekranda göreceğiz, İBS TARİHİNDE BÖYLE KAVGA GÖRÜLMEDİ. YAKLAŞIK 1 SAAT ÇEKİME ARA VERİLDİ. EN UZUN ELEME ANI OLDU, KİMLER KAVGA ETTİ, HANGİ YARIŞMACI AĞLAYARAK SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ, HANGİ YARIŞMACILAR KAVGA ETTİ, HANGİ JURİ AYIRIRKEN YARIŞMACIDAN TOKAT YEDİ. HANGİ JURİ ÇIĞLIK ATIP YETER ARTIK DİYEREK STÜDYOYU TERK ETTİ. MAHMUT TUNCER'İN KAFASINA GELEN CİSİM NE. 1 MAYIS'ta YAYINLANACAK GALA GECESİNDEKİ KAVGA EMİN OLUN, 1 MAYIS GÖSTERİLERİNDE YAŞANMAYACAKTIR. STÜDYO RESMEN SAVAŞ ALANINA DÖNDÜ...!!! Merak etmeyin Dostlarım montajda atılacak her sahneyi birebir yazacağım.. İSTERSELER TÜM KAVGAYI MONTAJLA ATSINLAR BEN SİZE TÜM DETAYLARI YAZARIM SÖZÜM SÖZ... BENİM ESAS İLGİMİ SİNEM UMAŞ ANKETİNE GÖSTERDİĞİNİZ TEPKİ ÇEKTİ. BEĞEN ANKETİ OLMAMASINA RAĞMEN 2 SAATTE İBS PAYLAŞIMI OLMASINA RAĞMEN ÜSTELİK SADECE İZLEYENLERDEN 750 BEĞENİ GELDİ. AYRICA YÜZDEN FAZLA GELEN YORUMDAN SADECE İKİ YORUM KÖTÜYDÜ. ONLARDA EBRU GÜNDEŞ İLE KIYASLAMIŞ... Ben yönlendirme olmasın diye yorum yapmamıştım. Şimdi yapıyorum. Sinem'den bir anda şarkı söylenmesi istendi. Oda Ebru Gündeş'in şarkısını seçerek büyük bir risk aldı. Çıplak sesle müziksiz çok zor bir şarkı söyledi. REZİL OLMASINI BEKLERKEN BENCE İŞİN ALTINDAN KALKTI. BUGÜN ŞUNU ANLADIK, SİNEM ŞU ANA KADAR TARZ OLARAK KÖTÜYDÜ. JURIDEN TORPİLİDE YOK Kİ AYNI KIYAFETLERİ GİYİP YILDIZ ALSIN. EVET TARZI KÖTÜ AMA SESİ BİRÇOK ŞARKICIYIM DİYE GEZENDEN DAHA GÜZEL. BEN ŞAHSEN SESİNİ BEĞENDİM. UMARIM ARADA BİR ŞARKI SÖYLER... Evet söz verdiğim gibi 1 mayıs'ta yayınlanacak eleme gecesindeki büyük kavganın detaylarını yazacağım. Ama lütfen bi cuma izleyelimde montajda ne atılacak bakalım, ben eksikleri tamamlarım söz...
Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.