Kara Ekmek Dizisi

2 Mayıs 2015 Cumartesi



Beni biliyorsunuz. Cuma günleri bana hayat durur, çünkü ATV'de Kara Ekmek dizisi var. Hatta sayfada da o diziyi izleyen ve benim gibi çok seven Dostlarım var. Bu dizinin ilk bölümü reytinglerde totalde 30. olmuştu. Sonra sürekli bir yükseliş trendine girdi önce ilk 20 sonra ilk 10 ve geçen haftaki bölümüde 3. oldu. Hatta ben bu dizinin reklamını yaptığımda 13.'ydü ve beni dinleyerek izleyipte bana teşekkür eden çok olmuştu. Dizi ile ilgili görüşlerim değişmedi. Hala bayılıyorum, bana göre şu an en iyi dizi. Sürekli kendini yenileyen, aksiyonu heycanı komedisi hiç düşmeyen. Başta Engin Hepileri olmak üzere muhteşem kadrosu olan bir dizi. DİZİDE HERŞEY TAMDI AMA BİR EKSİK VARDI. BABY FACE BİR GÜZELLİK. BAKINCA VAOV DİYİLEBİLECEK BİR GÜZELLİK. Son dönemde Tuvana Türkay ile beraber güzelliğiyle herkesi büyüleyen fotoğraftaki güzel Tuba Melis Türk geçen haftaki bölümde kadroya dahil oldu. SANAT HAYATINDAN ÇOK ÖZEL HAYATI İLE GÜNDEMDE OLAN TUBA DİZİYE ÇOK YAKIŞTI. Umarım bu dizinin reytingleri hiç düşmez ve aynı heyecanını korur... PEKİ SİZ DOSTLARIM, SİZLERDE BENİM GİBİ HALA KARA EKMEK DİZİSİNİ SEVEREK İZLEMEYE DEVAM EDİYORMUSUNUZ...
Share on :

1 yorum:

  1. Televizyon ve dizi dünyasına ait sıcak gelişmeler için Acun Magazin internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.