Kurretülayn Neden Elendi

22 Nisan 2015 Çarşamba



Kurretülayn neden elendi hakkında sizden Gelenler

bence bilmiyorlardi su haliyle de cok inandirici bir durum olmadi . Buket oylama sonuclarinin da gosterdigi gibi en zayif halka grubu bile cok deger vermiyor bence haklilar da .

güzel çirkinlik,gereksiz kelimeler olmayan bir yazı olmuş böyle adaletli devam ..bunları ve oylama sonuçlarını gördük Hayırlısı...

Yaa ne demek kaan asla gitmez:))) biraz gercekci ol lutfen ya :D kaana semih bile guvenmiyor nerede ne yalan soyleyecegi belli olmadigi icin. Yakinda altarla birlikte semihe tekmeyi basarlarsa hic sasmam:))) kaan kesinlikle kendi hayran kitlesini olusturamaz bence. Semihciler de semihe mi oy atacaklar kaana mi?:))) biraz mantikli dusunun yahu. Hadi murat kurre ve altar en azindan uzun suredir orada kaldilar semihin yandaslari olduklari bariz belli ama kaanin ne oldugu belli degil:))))

 1 - Allah muhafaza olduki yarışmadasın ve duydun annen hasta .. yarışmadan o bahane ile elendin. İlk işin Sabahına Panorama ya çıkmakmı olur ? Anneni ziyaretmi olur ?? 2- Cemaat olayları video fln falan.. zaten olan olmuş acunn medya cezayı almış video yayılmış ortalık çalkalanmış o kdr zmn gcmii o bahane ile bu wakittn sonra elenmesi neyi değiştirir ?? Kurre elenceğini bilmediğine eminim verdiği tepkidn dolayı çok doğaldı. Ama Semih ve Murat vs.. bilgi sızması olduğu açık ve netti. .

hic bosuna heveslenmeyin kaana bonbardiman yapilacak.az once semih mesaji verdi.kaani destekleyin dedi.bizde büyuk oynayacaz bekleyin.

bir yalanciya atacaginiz smslere simdiden aciyorum:) neyse o da sizin tercihiniz ne diyeyim kontor israfiniz simdiden hayirli olsun:)))) utopyadaki butun olaylari gectim hadi ama kaanin bir YALANCİ oldugu apacik ortada. Bunu utopyayi izleyen herkes sahit. İki dakikada kirk tane yalan soyleyen birisi:) bunu semih de biliyor. Yoksa kaani niye bir dakka bile yanlarindan ayirmak istemediklerini saniyorsunuz?:))) korkuyor yine ortaligi karistiracak diye. Neyse siz simdi buna da bir kilif uydurursunuz:))) yalancilara tam destek bravo size

Kurre birtanesin.kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş

 konunun inciyle ne alakasi var simdi?:)) ben yorumumu kaan uzerinden yaptim siz de beni etiketleyip cevap vermissiniz. Konu simdi inciye niye geldi anlamadim?:) kaan hakkinda soylediklerime ne diyorsunuz asil onu merak ediyorum ben:))) neyse tamam, dedigim gibi yalanciya tam destek:)) kendinize bunu yakistiriyorsaniz boyle devam edin tebrikler :))))

Ay ne kurreyi ne semihi hiç ama hiç sevemedim one ya cıvık cıvık 80 milyonun gözü önünde evcilik oynadılar aşk mış haha

Hissetmişti evet ama bence bilmiyordu panoramada bile ağladı yalansa ağlaması falan bizi aptal yerine koydular demektir.Ütopyayı izliyordum fakat bu oylamalarda yapılan haksızlıklara müdahalelere tahammül edemiyorum kurretülayna hayatında başarılar dilerim.


Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.