Survivor All Star Oylama 22.04.2015 1.si

22 Nisan 2015 Çarşamba

ARKADAŞLAR OYLAMADA KESİNLİKLE HİLE YOKTUR. SIRALAMA TAMAMEN DOĞRUDUR. ASLINDA İLK BAŞTA ŞAŞIRMAMA RAĞMEN MANTIKLI DÜŞÜNÜNCE NORMAL GELİYOR. TURABİ'Yİ SEVMEYENLER'İN OYU HASAN'DA BİRLEŞİYOR. TURABİ'CİLER İSE BİR İKİ OY TURABİ'YE ATARKEN BİR OYDA BOZOK'A ATMIŞ. BOZOK'UN KENDİNE AİT SMS OYU YOK DENECEK KADAR AZ. BUGÜNE KADAR HEP SON SIRALARDAYDI... AYRICA NEDEN ŞAŞIRIYORSUNUZ Kİ ??? OYLARIN %80'ninden FAZLASINI BAYANLARIN GÖNDERDİĞİ BİR YARIŞMADA, SON 4 YARIŞMACININ BAYAN OLMASI GAYET NORMAL. BU OYLAMA ŞUNUDA GÖSTERDİKİ MALESEF TURABİ HALA ÇOK GÜÇLÜ. EĞER DİSKALİFİYE OLMAZ ve FİNALE KALIRSA MUHTEMELEN ŞAMPİYON OLUR. SON ŞAMPİYON OLDUĞU SURVİVOR ALL STAR'DA ÖZELLİKLE HEMŞERİLERİNİN OY YAĞDIRDIĞI İNGİLTERE'DEN GELEN OYLARA AYRICA TEŞEKKÜR ETMİŞTİ. FİNALDE %90 İNGİLTERE SMS OYLAMASINA AÇILACAK. O ZAMAN YAKLAŞIK %8 OYA KATKISI OLMUŞTU... Malesef üzülerek söylüyorum ki Turabi'nin üstüne gittikçe ve onunla dalga geçtikçe oyları azalmıyor, aksine artıyor. HERKES ŞU AN HASAN 1. OLDU DİYE SEVİNİYOR AMA ŞAMPİYONLUK FİNALE GİDERSE TURABİ'NİN GİBİ GÖZÜKÜYOR... Neyse Hasan madem


Sizden gelenler

nadya da mı şampiyon 😅 hilmicem kızların ağzına bakan hasan a mı güvenseydi, begüm e mi çıngıraklı sahraya mı güvenseydi, kavgalı olduğu duyguya mı yapmayın allaşkına

Taman zihniyet farkli işten sana göre oyle sabit fikirlerle bu kadar yani dedim ya bu ülkede insanlarin algilari farkli savun istediğini sana doğru bunlar

Survivor turabiyi sevenler turabiyi sevmeyenler diye ikiye ayriliyor. Hasana hasan oldugu icin den cok turabiye karsi oldugu icin oy gonderiliyor

Boşvrsenize olan özleme oldu başkaları gibi kavgacı değildi iyide balık tutardı okadar laf söyleyen sahraya bile dayandı ve daha çok oyun kazandı özlemle bozokun oylamada yerinin değiştirildini düşünüyorum artık bu tür yarışmalara inancımda kalmadı

Sahra Hasan'ı yakacak geçen sezondaki turabiyi doldurup kışkırtıyordu ne zamanki turabi anladı (bernayı diskalifiye ettirdikten sonra )mesafesini koydu turabi sahra çok dolduruyor begümde anlamaya başladı dikkat edin yavaş yavaş sahradan kendini çekiyor

yazdıklarına hemen hemen katılıyorum bir dip not geçmek istiyorum geçen sene genel istatistiklerde 1.Merve aydın 2.Turabi 3.Gökhan dı en çok oyun kazananlar listesi böyleydi survivor panorama adlı programda açıklanmıştı ben turabinin bazı tavırlarını asla onaylamiyorum ama adam oyunlarda çok başarılı kabul etmek gerek o da finali hakediyor ayrıca merve aydın gibi hırslı biri asla yalandan gökhana yenilmezdi bu konuda yanlışın var kiz oyun kazanmak için kendini parçalıyor ama bu sene merve aydın finali goremeyecek gibi geliyor..

Sahra deseydi gidecekti yani ama ben acunun müdahale etmediğine inanmıyorum öyle olmasaydı kesin sahra yerine Bozok U yollardı

Ben bozok gider diye tahmin ediyordum gitmediğine sevindim takım için önemli bir yarışmacı.Hasanın birinciliği de bir yere kadar sürebilir diye düşünüyorum

Ayy hasan iyi insan da daha daha iyiyi oynaması deli ediyor... turbo be :))
Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.