İşte Benim Stilim 22.04.2015

22 Nisan 2015 Çarşamba

1... Hangi yarışmacıyı desteklediğimi soranlar olmuş. Şu anda hiçbir yarışmacıyı desteklemiyorum. Ama Sima'ya kanım ısınmadı değil. Daha 17 yaşında olmasına rağmen hepsinin hakkından geliyor. Üstelik hakim olamamasına rağmen Sima Tümay ve Didem'i canından bezdirdi. Helal olsun.. 2... Tümay ve Didem ile ilgili sorular gelmiş. Tümay'ıda Didem'ide sevmiyorum. Karakterleri bana çok ters. Ama onlar öyle yapmacık olmasaydı ve kavga etmeselerdi Programa seçilmezler hatta seçilseler bile kısa sürede elenirlerdi. Ben ikisininde Program tarafından yönlendirildiğini ve kullanıldığını düşünüyorum... 3... Didem'in makyajı ile ilgili çok sayıda soru gelmiş. Arkadaşlar böyle belden aşağı vurmak olmaz. Kızın cilt problemleri var. Öyle fazla makyaj yapmadan tv'ye çıkamaz. Yüzü güzel sadece cildi problemli... 4... Şu arkadaş kazığı mevzusundan dolayı Sinem'i tuttuğumu düşünenler olmuş. Oraya yazdım burayada yazıyorum. EĞER BU YARIŞMA BİR TARZ YARIŞMASI İSE SİNEM'İN BİR AN EVVEL ELENMESİ LAZIM. Sinem tarz olarak şu ana kadar ki en zayıf yarışmacılardan biri oldu... 5... Sinem 2005 yılının başında 14 milyondan fazla sms alarak Gelinim Olurmusun yarışmasında 1. olmuştu. Şu anda instagram veya sosyal medya genelde gençlerin elinde olduğu için pek bilmez. İnstagram'da o yüzden fazla Popüler değil fakat o günleri bilen birçok orta yaş ve yaşlı izleyici Sinem için şu anda bu Programı izliyor. UNUTMAYIN Kİ İNSTAGRAMDA OYLAMA YAPILSA ZEYNEP %80 OYLA 1. OLURDU. AMA EMEL 1. OLDU... 6... Sinem'e giden oyların büyük bir bölümü Semra Kaynana'ya inat gitmişti. Tümay ve Didem Sinem'e saldırarak popülaritesini ve hayran sayısını arttırdı. EĞERKİ TEORİM GERÇEKLEŞİR ve SİNEM ARKADAŞLARI TARAFINDA ELEMEYE GÖNDERİLİRSE, BİZİM HALKIMIZ MAĞDURUDA, ARKADAŞ KAZIĞI YİYENİDE SEVER. O yüzden iddam şudurki belkide en fazla 4 hafta kalabileceği bir yarışmadan Sinem Tümay, Didem ve onu elemeye gönderen arkadaşları sayesinde Finale gider

7... Arkadaşlar, arkasında halk desteği olan bir yarışmacı en kötü tarza sahip olsada elenmez. Sonuçta bu Program ne kadar izlenirse o kadar para kazanıyor. Hiçbir yapımcı mecbur kalmadıkça reyting getiren biri ile yollarını ayırmaz... 8... Ben arkadaşlığa ve dostluğa çok önem veririm. Defalarca dost kazığı yememe rağmen. Kim kime dost kazığı atarsa atsın benim gözümde beş para etmez insandır. Mesela ben Hakan'ın elenmesini istiyorum ama Serenay mesela Hakan'ın adını yazsın bir anda desteklemekten vazgeçerim. AMA DEDİM YA TEORİM GERÇEKMİ YOKSA OLAYLAR FARKLIMI GELİŞTİ BİLMİYORUM. Şu anda bildiğim Sinem takip ettiği Şilan, Cerem ve Gülşah'ı takipten çıkarmış. BEKLEYELİM ve CUMA GÜNÜ İZLEYELİM. TEORİM NE KADAR DOĞRU GÖRELİM... 9... Benim görüşüm bir insan 1 günde de 3 günde de 15 günde de gayet çok iyi arkadaş olabilir. En azından ben öyleyim. 3 hafta içinde insanlar can ciğer olabilirler. AMA BİR TARAF ARKADAŞ OLMUŞ GİBİ KARŞI TARAFI KULLANIR ve KAZIKLARSA O İNSAN KARAKTERSİZ BEŞ PARA ETMEZ, SURATINA BİLE TÜKÜRMEYE DEĞMEYECEK KADAR ADİ BİR İNSANDIR. Yazık diğer tarafta arkadaş olduklarını sanar... 10... HANGİ YARIŞMACI HAVALI, HANGİ YARIŞMACI CANA YAKIN DİYE SORANLAR OLMUŞ. BUNU ÖĞRENMEK ÇOK BASİT. O yoğunlukta hangi yarışmacılar Fanlarına daha çok cevap verip vakit ayırıyorsa o yarışmacı daha cana yakındır. TV'de rol yapıp yapmadığını açılan Fan sayfalarının adminlerine sorabilirsiniz. Bakalım DM'den kim cevap veriyor kim vermiyor. Kim fanlarını takıyor kim takmıyor. Fan sayfalarında zaten yazıyor. Bu kadar cevap verdi bu kadar beğendi diye. Öyle Televizyonda yalandan öpücük göndererek cana yakın olunmaz... 

Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.