İşte Benim Stilim Savaş ve Ezginin İlişkisi

30 Nisan 2015 Perşembe


Bana soruyorlar, Ezgi'yi neden desteklemiyorsun... İBS 3. sezon kızlarından Ezgi Ünal tek yarışmacı kalsada desteklemem... Bilen bilir bilmeyenlerde şimdi öğrenecek.... Kanal D'de kısa bir süre yayınlanan Alabora yarışmasını hatırlarsınız. Ezgi o yarışmada Sevgilisi olan Savaş'ı baştan çıkardı ve kendine sevgili yaptı. HATTA O ZAMAN YAPILAN ELEŞTİRİLERE EZGİ, NE VAR YANİ SAVAŞ'IN SEVGİLİSİ VAR DİYE ASILAMAZMIYIM GİBİ CÜMLELER KULLANMIŞTI... Ama bizim halkımız bu tür insanları sever. Zaten seviyorki en çok takipçisi olan yarışmacı Ezgi... Umrumda değil isterse tüm Türkiye desteklesin ben desteklemem... EZGİ'yi ilk bu yarışmada tanısaydım evet bende Ezgi'ci olurdum ama Bu bildiklerimden sonra arkadaş kazığı atan Gülşah'ı, Şilan'ı veya Cerem'i desteklerim yine Ezgi'yi desteklemem... AMA DESTEKLEYENLERDE DESTEKLEYECEKLER TABİ. Özellikle şimdi yorumlara bakın, ne var canım bunda kız aşık olmuş. Olabilir yani yazacaklar. Demekki o yazanlarda aşık olsa sevgilisi olan birine asılacaklar... TEK DİLEĞİM HİÇBİR TAKİPÇİM SEVGİLİSİNİ BAŞKA BİRİNE KAPTIRMAZ, HİÇBİR TAKİPÇİM ARKADAŞ KAZIĞI YEMEZ....!!! Sevgilisi olan birine asılmak konusunda Haklı olduğumu düşünenler lütfen beğensin...
Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.