İşte Benim Stilim Savaş - Ezgi

30 Nisan 2015 Perşembe



HERKES KENDİ GÖRÜŞÜNÜ YAZABİLİR. BEN YAZDIM. EN HASSAS OLDUĞUM NOKTALARDAN BİRİDE BUDUR... Şimdi Savaş o kıza nasıl güvenip hala beraber onuda anlamış değilim. Sonuçta sevgilisi olan birine asılan kız, aldatmaya en yakın kızdır. Şahsen benim sevgilim varken ve bunu bile bile bana bir kız asılsa onunla ciddi bir ilişki aklımın ucundan bile geçmez. SONUÇTA O KIZ YARINDA BENİ ALDATIR... Mesela yorumlarda birkaç bayan özellikle bayan takipçim Ezgi'yi desteklemiş. Şok oldum. Ezgi aşık olmuş muş aşk nerde karşına çıkar belli olmazmış mış... Peki ya o dönem Savaş'ın sevgilisinin yerine koydunuzmu kendinizi... NEYSE BURASI ÖZGÜR PLATFORM, TABİKİ AZDA OLSA EZGİ'Yİ DESTEKLEYENLERDE OLACAK... Ama şahsen ben Ezgi'yi destekleyen biriyle sevgili olmam. Genelde bu tür olaylara hoşgörü gösterenler aldatmaya meyilli insanlardır... AMA YİNEDE BU BİR ANKET OLSUN, LÜTFEN SADECE AMA SADECE EZGİ SEVENLER ve ONA HAK VERENLER BEĞENSİN...!!!

 Sizden Gelenler 

Her ikiside guvenilmez her ikisiylede sevgili olunmaz net ! kız sevgilisi olan erkeğe sirnasabiliosa ve o erkekte sevgilisi olduğu halde yüz verip o diğer kızı yüz üstü birakiyorsa her ikisi tehlikeli. Ben bunlarin iliskisini yalandan formalite sanmistim ama hala beraberlermis demek her ikiside yapmamasi gerekeni yaptı kimseye birsey denmiyor malesef Bence asil ezgi nasil savasla birlikte ben ona anlam veremiyorum sonucta savas sevglisi yerine ezgiyi terch edip ihanet etms yarn bir gun ezgiyi de birakip baskasyla brlikte olablir Bence asil suc erkekte eger o istemeseydi zaten olmazdi boyle bisey. Bugun sevgilisini baskasi icin terkeden, yarinki sevgilisini yine baskasi icin terkeder. Gerci sadece bunlar degil, ekran onunde bir cok ornekleri var boyle evli veya sevgili olupta baskasina tercih edenler. Normallesmis artik halkin gozune. Bana gorede yanlis Ezgiyi savunan kizlarin sevgililerini yada kocalarini elinden alan baska ezgiler cikar ins onlarda gorurler aski meski nezaman geldigini Bu kozi hic sevilmiyodum zaten sam8miyetsiz...Bunu bilmiyodum şimdi daha çok nefret ettim ama o savaş denen adamdan da sevgili olmaz yani ikisi birbirini bulmuş yaa bu kızı seviyodum ben bu yarışmayı izlemedim hiç yeni duydum tühhh yaaa iyi kız bulmak zor arkadaş iyiki erkek değilim burda asıl aldatan kişi savaş değil mi sevgilisini başka bir kızla aldatmış oluyor ezgide zaten meyilliymiş çıkmaya başlamışlar bende ne düşünüyorum biliyormusun sevgilisi olan birine aşık olsam (ki Allah korusun) sonra ona yanaştığımda benim için sevgilisinden ayrılsa anında bende ondan uzaklaşırım çünkü büyük ihtimalle bendende benden daha güzel bir kız için ayrılabilir yani tabi ezgi de ayrı bir seviyesiz o ayrı mesele
Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.