Ütopya Semih - Tuncay

30 Nisan 2015 Perşembe



Hep diyorum. Haftalardır diyorum. Bu sözümün sonuna kadar arkasındayım. BÜYÜK FİNALE SERKAN ve TUNCAY BERABER KALIRSA SEMİH AÇIK ARA 1. OLUR. Ama Serkan yada Tuncay'dan biri elenir ve Büyük Finale Tuncay Serkan'sız yada Serkan Tuncay'sız girerse 1. Tuncay yada Serkan olur. İki kere iki nasıl dört ediyorsa, büyük final matematiğide budur. BAKIN BAHADIR'CI OLMAMA RAĞMEN DİYORUMKİ, BAHADIR BÜYÜK FİNALE KALSIN, BİREYSEL OLARAK %3 OY ALAMAZ. Ütopya'da Semih, Tuncay ve Serkan harici tüm yarışmacılar Piyondur... BEN BU SON GELİŞEN OLAYLARIN, BİLİNÇLİ OLARAK YAPILDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM. SERKAN ÜTOPYA'DAN BÜYÜK FİNALİ GÖRMEDEN ELENECEK. ÖNCE BUNA SEVİNEN SEMİH'ÇİLER, DAHA SONRA OYLARIN TUNCAY'DA TOPLANIP, 1. OLDUĞUNU GÖRÜNCE ÜZÜLECEKLER. SEMİH'ÇİLER eğer Semih'in 1. olmasını istiyorlarsa yatsın kalksın dua etsin Serkan yada Tuncay Büyük Fınal'den önce elenmesin. CAFE'CİLERDE EĞER SEMİH'İN 1. OLMASINI İSTEMİYORLARSA, BÜYÜK FİNALDEN ÖNCE SERKAN'IN ELENMESİ İÇİN DUA ETSİNLER... Bu son olaylar, tamamen kurgudur, Cafe'cilerin müthiş bir stratejisidir. Tuncay hem arkadaş kazığı yer, mağdur olur oyu artar. Hem Serkan elendiği için onun oylarıda Tuncay'da toplanır... NE OLDU 180 GÜNDÜR LİDERLİĞİ DÜŞÜNMEYEN SERKAN LİDER OLMAK İSTEDİ. BEN BU OYUNU YERMİYİM... Orda tekrar diyorum, Tuncay, Semih ve Serkan'ın bireysel oyları %95'tir. Diğerleri sadece piyondur. ŞU AN DİĞERLERİ NE OY ALIYORSA, %90 OYU SEMİH YADA CAFE GRUBU SAYESİNDE ALIYORLAR... Semih'in şampiyonluğunu durdurabilmek için tek çare Serkan'ın elenmesidir.. ÇOK YAKINDA SERKAN'I PANORAMA'DA KONUK OLARAK İZLEMEYE HAZIR OLUN DER BUGÜNLÜK ÜTOPYA YAZILARIMA NOKTAYI KOYARIM...!!!

Sizden Gelenler

hadi hadi siz önce kendinize bakin da sonra bana laf söyleyin. semihin fanatiği bana asla terbiye dersi veremez, haddini bil. pislginizi herkes biliyor. anlatabildim mi??????

Sorun zaten tvden izlemek algının dibine vurulduğu için ayrıca kovmalarından bizde hoşlanmadık biraz sert çıkıştılar o kıza kızdıkları için kibarca gönderebilirlerdi kişilerin yaptığı hatalar büyük bi topluluğa mal edilemez zaten

 bak ama şöyle düşün algı algı diyosun da adamlar zaten kötü bi şey yapmadıktan sonra bu algı oluşmaz ben demiyorumki cafe grubu dört dörtlük belki senin görüşüne de onlar uymuyodur yani demek istediğim ben televizyondan da izlesem canlı olarakta izlesem sonuçta yapılan seylet ortada algı oluşturmak senin yapmadığın bir şeyi başka bir şeye yormaya denir örneğin semih tuncaya satasıyo tartışmanın sonuna doğru bana niye bulaşıyosun diyo bak burda sanki tartışmayı karşı taraf başlatıyomuş gibi algı oluşturıyo algı budur zaten yaptığı bi şeyle algı oluşturamaz kimse Allah'a şükür gözüm görüyo Semihin pisliklerini Muratın nasıl köle olduğunu Altarında yavrum gözleri açıldı ama korkuyo işte hem sizden hem de kendi grubundan çünkü insan karalamaya bayılıyosunuz bir de bi kaç kişinin yaptığı tüm topluluğa mal edilemez diyosun o zamn gir faceye bak neler yazılıyor kusura bakma da 10 kişiden 9 u öyleyse ben de tüm topluluğa yayarım bunu işte bazen istismalar çıkıyo

semihler durust madem iyi madem de semih neden disarda sevgilisi olan kizi ayartti ve tum turkiyeye rezil etti video ile sakin montaj deme rtuk bile montaj olmadigi kanitladi

Bizim milletin %50sinin %80i öyle kayıtlı kanıtlı şeylere inanmaz kalan %20si ise "oh iyi olmuş götürsün helal olsun" der... ve Semihlere oy verir...


Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.