Survivor All Star 03.05.2015

2 Mayıs 2015 Cumartesi


1... Arkadaşlar oyunları kimin kazanacağını tutturmam tamamen tahmindir. Herhangi bir Kaynaktan öğrenmiyorum. Sallıyorum tutuyor.Bu akşamki oyunuda daha önceki oyunlar gibi salladım tuttu. Üst üste tahminlerim doğru çıktığı için öyle sanıyorsunuz...
2... Yarınki tahminim değişmedi, Dokunulmazlığı Gönüllüler kazanır, Elenen isim BERNA olur...
3... Şeyma Subaşı'nın adaya gitmesi demek Acun yeni sevgilisinden ayrıldı anlamına gelmiyor. Gidecek tabi Zeynep'te gidecek, Şeyma'da gidecek. Sonuçta Çocuklarının babası orda. Acun Şeyma sözünden çıkmadıktan sonra Şeyma'ya adayı yasaklamaz...
4... Acun özel hayatı en çok merak edilen ünlü, doğal olarakta bana en çok Acun ile ilgili soru geliyor. Ama bende zaten yeterince yazdım...
5... Son kez şunu tekrar edeyim. Acun ne Zeynep'ten vazgeçer, nede Şeyma'dan vazgeçer. Ama şu anki sevgilisinden en geç Survivor final yapınca ayrılır. AMA ŞU BİR GERÇEKKİ, ŞEYMA O ÇOCUĞU DOĞURMASAYDI ŞİMDİYE KADAR ACUN'un GÖLGESİNİ BİLE BULAMAZDI... 6... Bu konu ile ilgili son bomba ise, geçen hafta Zeynep ve Acun aynı anda Dominic'teydi. Ama bir araya geldilermi yada karşılaştılarmı bilemeyecem...!!! Bu güne kadar hiç sormadım. Acun'u sevenler lütfen bu iletiyi beğensin...


Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.