İşte Benim Stilim 8 Mayıs Eleme Gecesi

8 Mayıs 2015 Cuma



İşte benim stilim 8 mayıs tarihinde yayınlanan bölümünde olaylar üst üste geldi elenen yarışmacı bu bölümde üzüntüsünü saklayamadı, işte benim stilim bölümünde beklenenlerin tersine elenen yarışmacı işte benim stilim 8 mayıs tarihinde bekleneni gerçekleştirecektir, 

 08.05.2015
İşte  Benim  Stilim  eliminasyon  gecesine  şua  esmer  geliyor-izle
Tv8in  işaret  heyecanlı  yarışmalarından  aha  Benim  Stilimde  bu  akşam  eleme  yapılacak.  İşte  Benim  Stilim  eliminasyon  gecesinin  sürpriz  jürisi  ise  Işın  Karaca.  Bu  hafta  İşte  Benim  Stilimde  ki  elenecek?  ahacık  ayrıntılar..
Ekranların  en  sevilen  Moda  programı  aha  Benim  Stilimde  bu  haftanın  teması  Unutulmaz  Sanatçılar  olacak.  Gecenin  şaşırtı  jüri  konuğu  ise  sesiyle  milyonların  beğenisini  kazanan  Işın  Karaca  olacak.
  
Işın  Karaca’nın  mihman  jüri  olarak  eşlik  ettiği,  haftanın  konseptine  elverişli  giyinmeye  çalışan  yarışmacılar  ve  ziya  Yerlitaş,  İvana  Sert,  eksiksizlik  Doğulu,  Uğurkan  Erez  okunuşu  Öykü  Serter’le  İşte  Benim  Stilim!
  
Şarkıları  okunuşu  forslu  yorumu  ile  programa  katılacak  olan  şua  Karaca,  haftanın  konseptine  yakışır  giyinmeye  çalışan  yarışmacılara  yorumlar  yapacak.  
  
Ivana  Sert’in  Lyric  Wawe  Effect  dansı  yapacağı  yarışmada  konsept;  otokton  özge  ikonlar…    
  
Ekran  başındakilere  aldatıcı  giyinebilmenin  tüyolarını  verecek  olan  şua  Karaca’nın  yarışmacılara  elbette  yorumlar  yapacağı  ise  tasa  konusu…
  
Yayın  Tarihi  :  8  Mayıs  Cuma
Yayın  Saati    :  22.30  
  
İŞTE  BENİM  STİLİM  8  MAYIS  eliminasyon  GECESİ  FRAGMANI 
Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.