Survivor All Star 34. Bölüm

20 Nisan 2015 Pazartesi



Son SMS oranlarını görünce şaşkınlığa uğradım. Çünkü Anıl ile 2. arasında 7.5 Puan fark vardı. Ünlülerde bugüne kadar 1. olanın 2. olana attığı en büyük fark %2'ydi. Anıl bu oyu sağlam olup iyi oyunlar çılardığı dönemde bile alamamıştı. SADECE İNSTAGRAMDA DEĞİL ÇEVREMDE BİLE HERKES ANIL'IN NASIL YATTIĞI YERDEN 1. OLDUĞUNA ŞAŞIRIRKEN, BU OY PATLAMASI BENİ ŞAŞKINLIĞA UĞRATMIŞTI. Sizde etrafınıza bir sorun herkes aynı şaşkınlığı yaşıyordur emin olun. ANIL SADECE YAKIŞIKLI OLDUĞU İÇİN BU OYU ALAMAZDI, KONUŞURKEN BİLE NE DEDİĞİ ANLAŞILMAYAN ANIL'A BU SMS'leri KİM ATIYORDU. BENDE BAŞLADIM BUNU ARAŞTIRMAYA. Ama sonunda istediğim bilgilere ulaştım...!!! TETİK TUR; İstanbul, Küçükçekmece'de 1983 yılından beri hizmet veren en köklü kuruluşlardan biridir. Sahibi Tuncak Tetik Anıl Tetik'in babası ve aynı zamanda Sponsorudur. Emrinde çalışan yüzlerce elemanı vardır... TUNCAY TETİK tüm çalışanlarına ve ailesine SMS kullanılan on dakikalık bölümde oy attırıyor. Tüm atılan SMS paralarını karşıladığı gibi, aynı anda Anıl 1. olursa ikramiye bile dağıtıyor. ANIL 1. OLURSA ZATEN REKLAM OLARAK TETİK TUR'A GİDERDEN ÇOK GELİRİ oluyor. Tuncay Tetik oğlunu 1. Yapmayı kafaya koymuş. 20 bin oy parası Tuncay Tetik için para değilki. Tetik Tur bu reklamı 500 milyar harcasa yapamaz. Zaten ailede zengin. Onlarda bolca oy atıyor. Attığı mesajların iletilerini muhasebeye gösteren her çalışana parası fazlası ile geri veriliyor... ŞU ANKİ SMS SİSTEMİ ÇOK ADALETSİZ. İSTEYEN HERKES İSTEDİĞİ KADAR OY ATABİLİYOR. YANİ PARASI OLAN BİR FAN 10 TANE SMS ATARKEN OLMAYAN İSE 1 TANEYİ ZOR ATIYOR... Ama alın Size Bomba. Bu sistem değişecek. Çok yakında yeni oylama Sistemi ile, bir operatörden sadece bir oy kullanılabilecek. İşte o zaman ak, kara ortaya çıkacak. Gerçekten kimin Fanı fazla kimin az herkes görmüş olacak... EN AZINDAN 1. OLANIN GERÇEKTEN HAKKI İLE 1. OLDUĞUNU BİLECEZ. BÖYLE SAÇMA SAPAN ÜÇ KAĞITLAR DÖNMEYECEK... ANIL'CI KIZLAR KIZMIŞ BANA. İNŞALLAH BİRGÜN ANIL KADAR YAKIŞIKLI SEVGİLİNİZ OLUR..

Arkadaşlardan Gelen Görüşler

Değişse de fark etmez ki sadece aradaki fark azalır çünkü Anıl'ın fan sayısı öyle azda değil görüyoruz instagramda Twitter da orda burda. Ister yakışıklı diye olsun ister iyi oyuncu diye isterse de babası zengin diye seveni de oy atanıda çok burda daha sabah yağan eleştirileri görmedin mi he bende Anıl'ı destekliyorum o ayrı ama objektif bakmak Lazım öyle çok büyük bi fanı Değilim iyi olan kazansın Inşallah Anıl'da iyi olur diyip geçiyorum. elbette bir adaletsizlik var ortada ama insanlar kimi seveceğine kendi karar veriyo yakışıklı diye bile olsa fan olunuyo bazen Özgür irade.. Babası olmasa da Anıl alır yürürdü fark azalırdı sadece buna eminim. En büyük fan kitlesine sahip insanlardan biri Anıl Tetik. Karaktere bakılsaydı sadece Doğukan değil Pascal'ında bi ton oy alması lazımdı bana kalırsa adam gibi adam.. Bide son olarak duana âmin diyoruz öyle sevgilimiz olur 

Ben ve çevremde mi tetik turda çalışıyoruz yapma maghaber bari sen yapma .Anıl'ı çok sevdiğimizden Oy atıyoruz 100-200 işçinin atacağı oy ile bu gemi yürümez ve öyle birşey olsaydı mutlaka ama mutlaka bir yerlerde kulağımıza gelirdi İnternete birşeyler düşerdi ve diğer Acun düşmanı kanallar için de bu bir fırsat olurdu.Üniversitemizin ring servis işlerini tetik tur yapıyor ve şoförlerle yakınız böyle birşey olmadığına adım gibi eminim o kadar söylüyorum sana .Anıl'a ben 10 civarı oy atmıştım çünkü o gruptaki en kaliteli en efendi ,yakın isim gelmişti 1.oldu diye sebep aramak yanlış kimse de çalışkan olup olmadığına veya yatıp yatmadığına bakmıyor oy atarken öyle olsaydı Bozok sonuncu değil 1.olurdu 
Share on :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Magazin Haberleri.
Design by it is me Powered by Blogger.